Sunday, March 13, 2011

disappointment has a name

"If only you could turn back the time and change anything ever happened back there, will you?"

Setiap kali dihadapkan pada pertanyaan ini saya selalu menjawab: "Tidak."
Sebab saya yakin dan percaya, segala hal baik baik serta (terutama) yang buruk, yang terjadi di masa lalu saya lah yang membentuk dan menjadikan saya menjadi pribadi yang seperti ini.

Namun bila subjek pertanyaannya diganti, maka jawaban saya akan berbeda.
I never want the situation to be different for me. But if only i could turn back the time and make it up for someone else, the most precious person in my life. I'd totally do it. Even if that means that i won't be here.

"You're talking shit again.
Disappointment has a name, its heartbreak, heartbreak warfare." Mayer, John

0 comments: